Allianz zavádí nové asistenční služby
Allianz od 1. dubna spuštění unikátních asistenčních služeb pro klienty autopojištění. Nová asistence vychází z potřeb klientů a již v základní verzi zahrnuje limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v ČR i v zahraničí, a to nejen v případě nehody či poruchy, ale také tzv. chyb řidiče. Došlé palivo nebo vybitá autobaterie už zkrátka nebudou představovat problém. Novinka přináší i bezkonkurenční počet dní poskytnutí náhradního vozidla při nepojízdnosti vlastního.
Nárok na asistenční služby v nevídaném rozsahu získá od 1. dubna každý, kdo u Allianz uzavře novou smlouvu, a ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům. V případě, že se dostanou do potíží, bude tedy nakonec pro všechny připraven stejný rozsah služeb bez ohledu na to, kdy uzavřeli svou pojistku. Nová asistence přináší značné produktové zjednodušení. Rozdíl mezi Základní asistencí a nadstandardními variantami (Asistence PLUS a PLUS MAXI) bude nově pouze v limitech pojistného plnění a počtu dnů poskytovaných služeb, nikoli ve škále úkonů.
Již se Základní asistencí se budou moci postupně všichni řidiči spolehnout, že v případě nešťastných náhod, počínaje poškozením pneumatik, přes nedostatek, záměnu či zamrznutí paliva či jiných provozních kapalin, nebo ztrátu, odcizení, zabouchnutí či zalomení klíčů v zámku až po vybitou autobaterii zvládnou vše vyřešit jedním telefonátem na číslo Allianz Assistance s limitem 3000 Kč na jednotlivé úkony. Pojistit se ale půjde i bezlimitně.
Při nepojízdnosti vozidla v důsledku nehody nebo poruchy pak budou klienti nově již v základní variantě jištěni bezkonkurenčním počtem dnů poskytnutí náhradního vozidla, a to v délce tří dnů z povinného ručení a tří z havarijního pojištění – a až 20 dnů v nadstandardu.
Zdroj: Allianz